POSICIONAMENT A GOOGLE – SEO
Aparèixer als cercadors, la clau per atraure visites al teu web
Per a què serveix el SEO?
El posicionament als cercadors, també conegut com SEO (Optimització de Motors de Recerca), s’utilitza per millorar la presència digital d’una marca en els resultats de cerca orgànics, augmentant la visibilitat i l’accessibilitat al seu lloc web o botiga en línia.
Aquesta estratègia busca millorar la rellevància i l’autoritat del lloc web de l’empresa mitjançant l’optimització de contingut, estructura i elements tècnics, amb l’objectiu d’atraure tràfic de alta qualitat, generar leads, augmentar la notorietat de la marca i millorar la seva competitivitat digital.
Avantatges del posicionament web
- Aporta tràfic (visites) al web
- Major visibilitat de la marca
- Atrau clients potencials
- Alt rendiment de la inversió
- Resultats a mig i llarg termini
- Augmenta les conversions
està subvencionat amb 2.000€
Podem oferir aquest servei a autònoms i PIMES amb una subvenció de 2.000€
Com fem el posicionament a Google?
Estratègies de Posicionament a Google
Marquem objectius específics, auditam cada web o e-commerce, realitzem estudis de demanda i definim les paraules clau per crear una estratègia de posicionament en cercadors 100% adaptada a cada client.
En funció dels objectius del negoci, adaptem l’estratègia a posicionament SEO local, nacional o internacional.
Agència SEO especialitzada
Com a especialistes SEO, busquem el teu nicho d’activitat, realitzem un estudi de les consultes que més realitza el teu públic objectiu als cercadors, quant es mostra interessat pels teus serveis o productes (estudi de demanda), creem grups d’interessos, definim les paraules clau (keywords) per les quals posicionarem el teu web o ecommerce i estructurarem la pàgina per abastar tots els termes que ajudin a potenciar el negoci.
Prestem especial atenció a la diversitat de l’enllaç (text i imatge), al text de l’enllaç (marca, paraula clau exacta, informativa, etc.) al tipus d’enllaç (dofollow i nofollow) així com a la temàtica dels llocs (publicacions, blogs, directoris, pàgines corporatives, perfils socials, comentaris, etc.)
Realitzem optimitzacions al teu web, publiquem en altres plataformes de forma contínua i analitzem els seus resultats mensualment per redefinir l’estratègia SEO i garantir l’assoliment dels objectius establerts.
Monitoritzem la posició de les paraules clau, la visibilitat del site, el creixement de tràfic i investiguem noves combinacions i oportunitats.
Treballem per aconseguir els teus objectius
És el nostre valor principal i no és negociable
No hi ha 2 clients ni 2 estratègies iguals
Ens comuniquem amb freqüència, proximitat i sinceritat
Hem evolucionat al ritme de la xarxa i ho seguim fent
Casos d’èxit de Posicionament Web
Informació bàsica sobre protecció de dades
Finalitats: Gestionar l'enviament d'informació que ens sol·licita. Enviament de comunicacions comercials.
Legitimació: Consentiment. Pot retirar el consentiment en qualsevol moment.
Destinataris: Les seves dades no es cediran a tercers, excepte en cas d'obligació legal.
Drets de l'interessat: A accedir, oposar-se, rectificar i que es suprimeixin les seves dades, així com altres drets com s'explica en la informació addicional.
Podeu accedir a informació addicional i ampliada en aquest enllaç.
Els nostres especialistes en SEO et responen les preguntes més freqüents
Com es mesura l'èxit d'una estratègia de posicionament web?
A Duoly monitoritzem el posicionament d’aquestes paraules clau i tenim en compte diverses mètriques com ara el rànquing als motors de cerca, les impressions als cercadors i el tràfic orgànic del web. Per a això, utilitzem eines d’anàlisi web i seguiment per avaluar el rendiment de forma periòdica.
A més, ens basem en l’anàlisi web per analitzar el comportament de l’usuari i identificar si el tràfic orgànic mostra interès a convertir.
Quant temps triga a veure resultats amb el SEO?
Posteriorment, la creació de contingut rellevant i valuós és crucial. En publicar contingut que respongui a les preguntes i necessitats dels usuaris, el teu lloc web té més oportunitats de ser trobat als motors de cerca. Però, com un arbre que creix lentament, el contingut necessita temps per guanyar visibilitat i tràfic.
A més, obtenir enllaços d’altres llocs web cap al teu és un pas important. Això és com rebre vots de confiança d’altres llocs; com més vots de confiança rebeu, més probable és que els motors de cerca mostren el teu lloc web als resultats de cerca. No obstant això, construir una xarxa d’enllaços fiables és un procés que també requereix temps.
L’optimització en el SEO és un esforç continu. A mesura que el món digital canvia, també ho fan les regles del SEO. És important mantenir-se actualitzat i continuar millorant el lloc web amb el pas del temps.
Ara bé, en termes de temps específic, pot trigar des de uns quants mesos fins a un any o més a començar a veure resultats significatius amb el SEO. Els llocs web nous o molt competits podrien trigar més temps a veure resultats, mentre que els llocs ja establerts o amb menys competència podrien veure millores més ràpidament.
Els resultats del posicionament SEO no són immediats i varien segons la competència i el sector. És important tenir això en compte, tenir paciència i mantenir una estratègia constant al llarg del temps.
Com es manté actualitzada una estratègia de posicionament web amb els canvis en els algoritmes de cerca?
La formació contínua és essencial en el món del posicionament web (i el màrqueting digital en general), per això els nostres especialistes estan constantment actualitzant-se i sempre al dia de les últimes novetats.
És necessari fer SEO per a altres motors de cerca a part de Google?
Malgrat la importància de Google, el SEO també pot enfocar-se en altres motors de cerca com Bing, Yahoo, DuckDuckGo, Baidu (principal motor de cerca a la Xina) o Yandex (líder a Rússia).