MÀRQUETING DE CONTINGUTS

Descobreix el poder del contingut: major atracció i compromís

capa fondo
Laura Lazo, especialista en Marketing de Contenidos
Laura Lazo
Responsable de Màrqueting de continguts
Et trobes a: Duoly > Serveis de Marketing Digital > Màrqueting de Continguts

Per a què serveix el màrqueting de continguts?

El màrqueting de continguts té l’objectiu principal d’acostar-se i atreure els clients actuals i potencials cap a la teva marca, a través de la creació i distribució de contingut que considerin interessant i rellevant.

En proporcionar informació de valor i entretinguda, el màrqueting de continguts busca establir una connexió significativa amb els clients potencials, influint en la seva presa de decisions i enfortint la relació a llarg termini amb la marca.

 

Avantatges del Màrqueting de Continguts

  • Tic llista Aporta trànsit (visites) a la web
  • Tic llista Millora el posicionament SEO
  • Tic llista Potencia l’engagement
  • Tic llista Incrementa les conversions
  • Tic llista Augmenta el valor de la teva marca i la fa més rellevant
  • Tic llista Resultats a llarg termini

Com fem Màrqueting de Continguts?

Planifiquem estratègies de continguts
Creem contingut rellevant
Creem contingut adaptat a cada públic i canal
Treballem continguts en tots els formats
Gestionem continguts multicanal

Estrategies de Màrqueting de Continguts

Treballem basant-nos en uns objectius consensuats amb el client, establint una estratègia de plataformes digitals, freqüència de publicacions, formats i amb un pla de continguts adaptat als missatges clau de la marca i als interessos del seu públic objectiu.

Casos d’èxit en Màrqueting de Continguts

Gràcies a la monitorització de continguts i a l’anàlisi de les característiques i necessitats del públic objectiu de la teva marca, creem contingut d’impacte que els resulti rellevant i interessant.

Casos d’èxit en Marketing de Continguts

Entenem els hàbits i interessos dels teus públics i el funcionament de cada canal de comunicació i, per tant, no només plantegem els missatges sinó que adaptarem els formats i estils a cada públic i canal.

Casos d’èxit en Marketing de Continguts

Treballem amb tots els formats de continguts: landings, webs, posts de blog, articles a premsa i revistes digitals, publicacions a xarxes, vídeos, animacions, lives, fotografies, infografies, emails, anuncis, etc. per arribar a cada públic en el format al qual millor respon.

Casos d’èxit en Marketing de Continguts

Plantegem estratègies de contingut multicanal per garantir que la comunicació digital de l’empresa sigui coherent i arribi als públics d’interès en el seu moment i format més adequat.

Planifiquem, a més, les publicacions en els moments de major consum de cada canal, aconseguint així més abast i engagement.

Casos d’èxit en Marketing de Continguts

Tens dubtes sobre el Màrqueting de Continguts?

Per què Duoly?
Ens diferencia el nostre coneixement i servei, però sobretot el nostre compromís de qualitat en tots els projectes que realitzem.
Icono máxima calidad
Màxima qualitat
Treballem per aconseguir els teus objectius
Icono enfoque a resultados
Enfocats a resultats
És el nostre valor principal i no és negociable
Icono servicio personalizado
Serveis 100% personalitzats
No hi ha 2 clients ni 2 estratègies iguals
Icono enfoque a resultados
Atenció al client excel·lent
Ens comuniquem amb freqüència, proximitat i sinceritat
Icono servicio personalizado
Més de 15 anys d'experiència
Hem evolucionat al ritme de la xarxa i ho seguim fent
chica porqué escoger a Duoly Digital

Casos d’èxit del Màrqueting de Continguts

caso de éxito Equus Life

Equus Life botón circular magenta

Quan el món del cavall
es digitalitza

caso de éxito American Pest Control

American Pest Control botón circular magenta

Com fer visible a Internet la solució més eficaç contra les plagues

imgagen caso de éxito Rieusset

Rieusset botón circular magenta

Com digitalitzar el sector del packaging i l’etiquetatge

Dubtes sobre Màrqueting de Continguts?
Escriu-nos, ens encantarà llegir-te. Responem en menys de 24h.

Quan et truquem?

GDPR

Informació bàsica sobre protecció de dades

Responsable: DUOLY DIGITAL S.L.

Finalitats: Gestionar l'enviament d'informació que ens sol·licita. Enviament de comunicacions comercials.

Legitimació: Consentiment. Pot retirar el consentiment en qualsevol moment.

Destinataris: Les seves dades no es cediran a tercers, excepte en cas d'obligació legal.

Drets de l'interessat: A accedir, oposar-se, rectificar i que es suprimeixin les seves dades, així com altres drets com s'explica en la informació addicional.

Podeu accedir a informació addicional i ampliada en aquest enllaç.

chico contacta con Duoly

Els nostres especialistes en Màrqueting de Continguts et responen les preguntes més freqüents

Laura Duoly Digital preguntas frecuentes

Quins són els tipus de contingut més efectius en el màrqueting de continguts?

La resposta a aquesta pregunta és: depèn. El tipus de contingut varia segons els objectius i el públic objectiu de la marca. Tot i així, hi ha alguns continguts que són molt efectius en la majoria de casos, alguns d’ells són: blogs, vídeos, posts a xarxes socials, newsletters, ebooks i infografies.

És important comptar amb un pla de contingut?

Quan parlem de màrqueting de continguts, la planificació és quelcom més que important, és indispensable. Comptar amb un bon pla és fonamental per assegurar-te d’arribar al teu públic objectiu amb contingut del seu interès. A més, t’ajuda a portar un major control de les publicacions i resultats i et permet prendre decisions estratègiques.

Com puc començar amb el màrqueting de continguts si el meu negoci és petit?

En general, recomanem començar utilitzant recursos interns per crear contingut de qualitat. Fomenta la participació a les xarxes socials i aprofita les oportunitats de col·laboració amb altres llocs web o empreses relacionades per augmentar la visibilitat del teu contingut. A mesura que creixis, pots considerar invertir més en màrqueting de continguts.
¿Te ayudamos?