EMAIL MARKETING
Connecta amb els teus clients de forma individualitzada i personalitzada
Per a què serveix l’Email Marketing?
Una estratègia d’email marketing busca aconseguir vendes i fidelitzar clients a través d’enviaments de correus electrònics amb contingut rellevant per als públics objectius prèviament segmentats.
Avantatges de l’Email Marketing
- Continguts personalitzats
- Segmentació de públics
- Alta rendibilitat
- Resultats de visibilitat, interès i vendes
- Enforteix la relació amb el client
- No és invasiu
- Rapidesa i eficàcia
Com fem Email Marketing?
Estrategies d’Email Marketing
No només enviem correus electrònics, sinó que treballem en una estratègia d’email marketing anual en la qual planifiquem campanyes promocionals, informatives i de seguiment del cicle de vida dels clients per impulsar les vendes i fidelitzar els teus clients.
Agència d’Email Marketing
Com a agència, utilitzem eines professionals de gestió d’email mkt com Mailchimp, Sendinblue, Zoho Campaigns, Hubspot o Mailjet per a una òptima planificació, gestió, automatització i anàlisi de les campanyes que realitzem.
En cas que el teu projecte no tingui cap eina de gestió d’Email Marketing t’assessorem per escollir la que més et convingui i configurem la plataforma per al seu correcte funcionament, per emmagatzemar la teva base de contactes i perquè les teves campanyes de correu electrònic compleixin amb el Reglament de Protecció de Dades Personals.
Campanyes d’Email Marketing
Dissenyem, redactem i maquetem campanyes de correus electrònics informatives i promocionals recurrents enfocades a que els teus subscriptors coneguin millor la teva marca i augmentin les vendes.
Treballem per aconseguir els teus objectius
És el nostre valor principal i no és negociable
No hi ha 2 clients ni 2 estratègies iguals
Ens comuniquem amb freqüència, proximitat i sinceritat
Hem evolucionat al ritme de la xarxa i ho seguim fent
Casos d’èxit d’Email Marketing
Informació bàsica sobre protecció de dades
Finalitats: Gestionar l'enviament d'informació que ens sol·licita. Enviament de comunicacions comercials.
Legitimació: Consentiment. Pot retirar el consentiment en qualsevol moment.
Destinataris: Les seves dades no es cediran a tercers, excepte en cas d'obligació legal.
Drets de l'interessat: A accedir, oposar-se, rectificar i que es suprimeixin les seves dades, així com altres drets com s'explica en la informació addicional.
Podeu accedir a informació addicional i ampliada en aquest enllaç.
Els nostres especialistes en Email Marketing et responen les preguntes més freqüents
Com es pot mesurar l'èxit de les campanyes d'email marketing?
A Duoly utilitzem eines d’anàlisi per avaluar el rendiment de cada campanya i proporcionem als nostres clients informes amb les mètriques necessàries per mesurar l’èxit de cada campanya segons l’objectiu plantejat.
Com construir una llista de correu efectiva?
Com puc evitar que els meus correus electrònics siguin marcats com a spam?
Aquestes plataformes ofereixen eines per gestionar les llistes de contactes i compleixen amb les regulacions de privacitat.
En segon lloc, has d’assegurar-te que el teu domini estigui correctament verificat i no estigui penalitzat.
Un altre aspecte important és que els contactes de la teva llista hagin donat el seu consentiment per rebre els teus correus electrònics. És molt recomanable utilitzar formularis de subscripció clars i ser transparents sobre el que rebran els usuaris en subscriure’s.
Finalment, és necessari que els correus electrònics que enviïs no infringeixin les polítiques dels serveis de recepció de correus: evitar paraules prohibides tant a l’assumpte com al text, assegurar que els enllaços funcionen, que les imatges es puguin visualitzar correctament, etc.